Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.: Interaktivni marketing
Autor:
Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.
Šifra: 277-21-5
Izdavač: PeraGO, Zagreb
Godina izdanja: 2007
Dimenzije: 20,50 x 26,00 cm.
Opseg: 564 stranice + 1 CD-ROM
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.
Interaktivna marketinška komunikacija.
Autori: Goran Vlašić, Andreina Mandelli, Damijan Mumel.
Preuzeto:
Nastala kao rezultat uspješne interdisciplinarne suradnje i istraživanja u području interaktivnog marketinga, knjiga predstavlja zaokružen presjek svih bitnih teorijskih i praktičnih sastavnica nužnih za kvalitetno razumijevanje, usvajanje i primjenu interaktivnog marketinga. Uključeni brojni primjeri iz gospodarske i izvangospodarske prakse ponuđenom teorijskom okviru daju kvalitetnu realnu dimenziju.
Opseg: 564 stranice + 1 CD-ROM
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.
Interaktivna marketinška komunikacija.
Autori: Goran Vlašić, Andreina Mandelli, Damijan Mumel.
Preuzeto:
Nastala kao rezultat uspješne interdisciplinarne suradnje i istraživanja u području interaktivnog marketinga, knjiga predstavlja zaokružen presjek svih bitnih teorijskih i praktičnih sastavnica nužnih za kvalitetno razumijevanje, usvajanje i primjenu interaktivnog marketinga. Uključeni brojni primjeri iz gospodarske i izvangospodarske prakse ponuđenom teorijskom okviru daju kvalitetnu realnu dimenziju.
Pogledajte sve od autora:
Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.
Pogledajte sve od nakladnika: PeraGO, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija