Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Interaktivni marketing

Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.: Interaktivni marketing

Autor: Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.
Šifra: 277-21-5
Izdavač: PeraGO, Zagreb
Godina izdanja: 2007

Dimenzije: 20,50 x 26,00 cm.
Opseg: 564 stranice + 1 CD-ROM
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.

Interaktivna marketinška komunikacija.

Autori: Goran Vlašić, Andreina Mandelli, Damijan Mumel.

Preuzeto:

Nastala kao rezultat uspješne interdisciplinarne suradnje i istraživanja u području interaktivnog marketinga, knjiga predstavlja zaokružen presjek svih bitnih teorijskih i praktičnih sastavnica nužnih za kvalitetno razumijevanje, usvajanje i primjenu interaktivnog marketinga. Uključeni brojni primjeri iz gospodarske i izvangospodarske prakse ponuđenom teorijskom okviru daju kvalitetnu realnu dimenziju.


Pogledajte sve od autora: Vlašić, G., Mandelli, A., Mumel, D.
Pogledajte sve od nakladnika: PeraGO, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.