Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Upravljanje marketingom

Kotler, Philip et al.: Upravljanje marketingom

Autor: Kotler, Philip et al.
Šifra: 184-21-60
Izdavač: Mate, Zagreb
Godina izdanja: 2014

Puna knjižarska cijena: 609,00 kn

Naša cijena

280,00 kn
350,00 kn

Vaša ušteda: 329,00 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 21,00 x 27,00 cm.
Opseg: 900 stranica.
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.

14. izdanje.

Dobar marketing nije slučajnost, nego rezultat pažljivog planiranja i provedbe uz pomoć najmoderniji instrumenata i tehnika. To je istovremeno i umjetnost i znanost jer marketinški stručnjaci pokušavaju pronaći nova kreativna rješenja za često složene izazove koje pred njih predstavljaju duboke promjene u marketinškom okruženju 21.st. U ovoj knjizi opisujemo kako vrhunski marketinški stručnjaci žongliraju između discipline i mašte ne bi li se nosili s novonastalim marketinškim okolnostima.
Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.
Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama.
Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnom i specijalističkim studijima. Ona je također vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.


Kratki sadržaj:

1. DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom
Definiranje marketinga za 21. stoljeće
Razvijanje marketinških strategija i planova
2. DIO: Dobivanje uvida u marketing
Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje
Provođenje marketinškog istraživanja
3. DIO: Povezivanje s potrošačima
Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa
Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača
Analiza tržišta poslovne potrošnje
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki
Izgradnja tržišne vrijednosti marke
Umijeće pozicioniranja marke
Konkurentska dinamika
5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude
Određivanje strategije proizvoda
Oblikovanje usluga i upravljanje njima
Razvijanje cjenovnih strategija i programa
6. DIO: Isporuka vrijednosti
Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima
Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom
7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti
Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima
Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću
Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja
8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
Uvođenje novih tržišnih ponuda
Prodiranje na globalna tržišta
Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom


O autorima:

P. Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonom?e.

K. L. Keller je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth.

M. Martinović je profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u. Kao nositelj kolegija Going to Market također je predavala na MBA studiju Barcelona Management Instituta (BMI), te predaje na MBA studiju Sarajevo Graduate Business School u suradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na kolegiju Marketing Management. Radila je na redakturi i prijevodima, te je bila urednica niza knjiga iz područja marketinga, kao primjerice udžbenika za MBA studij „Upravljanje strateškim marketingom". Recenzent je znanstvenih časopisa, između ostaloga i časopisa Marketing Education Review (American Marketing Association). Bila je i gost suurednik posebnog izdanja znanstvenog časopisa International Journal of Business and Emerging Markets (IJBEM), Inderscience Journals (2012.). Jedan je od autora Leksikona marketinga u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (2011.). Redovito sudjeluje i prezentira radove na međunarodnim konferencijama, te izlaže na stručnim skupovima.


 



Pogledajte sve od autora: Kotler, Philip et al.
Pogledajte sve od nakladnika: Mate, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.