Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Turizam - ekonomske osnove i organizacijski sustav

Čavlek, N.; Bartoluci, M.; Prebežac, D.; Kesar, O. i suradnici: Turizam - ekonomske osnove i organizacijski sustav

Puna knjižarska cijena: 199,00 kn

Naša cijena

126,00 kn
140,00 kn

Vaša ušteda: 73,00 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 20,00 x 26,00 cm.
Opseg: 467 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: kao nova.

Temeljni udžbenik za razumijevanje teorije i prakse turizma te jedini takav u Hrvatskoj, prije svega namijenjen studentima na preddiplomskim i diplomskim studijima fakulteta na kojima se predaje kolegij Turizam te studentima na poslijediplomskom studiju menadžmenta turizma.
Knjigom se mogu koristiti stručnjaci praktičari u turističkim zajednicama, Ministarstvu turizma, hotelskim organizacijama, turističkim agencijama te svi oni koje zanima turizam.
Autori Nevenka Čavlek, Mato Bartoluci, Darko Prebežac i Oliver Kesar (uz suradnike) su odlučili da se turizam u ovom udžbeniku obrađuje onakvim kakav doista i jest, a to je s aspekta kompleksnog sustava koji se ne može poistovjetiti s gospodarskom granom jer to nije i ne može postati, niti s gospodarskom djelatnošću jer je puno kompleksniji, a još manje s aspekta industrije jer je to ne samo terminološki več i strukturno posve neprikladno.
Upravo ove dileme u definiranju turizma i utvrđivanja njegova mjesta i uloge u nacionalnom gospodarstvu pokazuju koliko je nužno turizmu dati status znanstvenog područja istraživanja kako se u praksi njegova razvoja i funkcioniranja ne bismo zapletali u mrežu njegove kompleksnosti zbog nepoznavanja temeljnih postulata po kojima turizam funkcionira u ekonomskom smislu.
Nažalost, zbog činjenice stoje većina nas barem jedanput na godinu u ulozi turista, s tako stečenim iskustvom lako je pomisliti kako dobro poznajemo sustav u okviru kojeg turizam funkcionira. To je zamka u koju lako upadaju oni koji samo s hedonističkih aspekata sude o gospodarskoj relevantnosti koju je turizam danas stekao na globalnoj razini. To samo potvrđuje činjenicu kako u stvari malo znamo o turizmu i kako su spoznaje većine ljudi o turizmu tek vrh ledene sante.
Autorima udžbenika cilj je bio pomoći u proširivanju znanja i spoznaja o skrivenim dimenzijama ekonomskih zakonitosti po kojima se turizam razvija te upozoriti na to s kojim se sve izazovima moramo uhvatiti u koštac kako bi budući razvoj turizma u Hrvatskoj bio učinkovitiji i usmjeren prema optimalnom korištenju svih resursa i njihovoj transformaciji od komparativne ka konkurentskoj prednosti.

 



Pogledajte sve od autora: Čavlek, N.; Bartoluci, M.; Prebežac, D.; Kesar, O. i suradnici
Pogledajte sve od nakladnika: Školska knjiga, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno