Početna Knjige Humanističke znanosti pedagogija Svaki učenik može uspjeti

Glasser, William: Svaki učenik može uspjeti

Autor: Glasser, William
Šifra: 1259-18-58
Izdavač: Alinea, Zagreb
Godina izdanja: 2001

Puna knjižarska cijena: 84,00 kn

Naša cijena

45,00 kn

Vaša ušteda: 39,00 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 16,00 x 23,00 cm.
Opseg: 144 stranice.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: kao nova.

Biblioteka Komunikologija, IV. kolo, 26. knjiga.

O knjizi:

Na temelju dugogodišnjeg rada u osnovnim i srednjim školama, u kojima se provodi projekt Glasserova kvalitetna škola, autor objašnjava zašto sadašnji sustav školovanja nije uspješan i kako bi se uspostavljanjem kompetentnog razreda stanje u školstvu moglo promijeniti nabolje. Kao glave krivce za loše stane navodi sustav ocjenjivanja u kojemu i u?enici koji jedva nešto nau?e dobivaju prolazne ocjene; u kojima se inzistira na u?enju i zapam?ivanju ?injenica, a ne razvija se vještina razumijevanja i rješavanja problema.

Iz predgovora:
(...) Ve?ina nas koji se bavimo obrazovanjem zna da vršnjaci ?ine veliki pritisak na u?enike da ne u?e te da im je cilj samo se provu?i kroz školovanje. Tako?er znamo da ve?ina u?enika ne u?i na razini ?etvorke ili petice. Naš sustav ocjenjivanja potvr?uje ovu ?injenicu. Dovoljno je da pogledate postotak u?enika s ocjenama 4 i 5 i onih sa 3, 2 i 1. Sigurno ?ete otkriti da manje od 50% vaših u?enika postiže zadovoljavaju?u razinu od 4 i 5.
(...) Svatko tko radi s u?enicima, tko bi želio vidjeti zna?ajna poboljšanja u školama ili tko priprema nove u?itelje, trebao bi pažljivo pro?itati ovu knjigu i provesti Glasserove ideje u djelo. Imati samo znanje - nije mo?; prava je mo? primjena tog znanja. Vještine i iskustva izložene u ovoj knjizi istinski ?e promijeniti vaše škole u visoko napredne i skrbne. Osim toga, u?enici ?e vam biti zahvalni na promjenama koje ste unijeli, pomažu?i im da budu odgovorni i dopuštaju?i im da postignu visoku razinu kompetentnosti.
Dr. Albert Mamary, predsjednik Odjela za unapre?enje školstva i bivši ravnatelj Johnson City Schools, NY


Iz knjige:
Kad preporu?im u?iteljima da razmisle o pou?avanju bez ubojitih navika izvanjske kontrole oni kažu: "Ali ovo dijete mi ometa nastavu. Što da radim, da ga ignoriram i pustim da mi unište sve što pokušavam ?initi?!"
Apsolutno ne. Ne ignorirajte ga. ?im po?ne sa svojim uobi?ajenim ponašanjima, predlažem vam da se po?nete odnositi prema njemu primjenjuju?i teoriju izbora. Umjesto da mu prijetite ili ga kažnjavate primijenite sedam navika teorije izbora: skrbite, slušajte, podržavajte, pridonosite, ohrabrujte, vjerujte i prijateljujte.
U kvalitetnoj školi cijeli je sustav oblikovan tako da pomogne svim u?enicima poboljšati svoj život kroz u?enje - u?enje informacija, vještina i vrijednosti koje ?e im pomo?i živjeti odgovorno i uspješno, sada i u budu?nosti. Naš je cilj pomo?i u?enicima da ostvare svoje najviše potencijale i razviju osobnu odgovornost i samokontrolu, ne prisilom, prijetnjom ili nagradom, nego pou?avaju?i ih da zadovolje osnovne ljudske potrebe na odgovoran, djelotvoran na?in i nau?iti ih rješavati probleme razgovaraju?i o njima.
U školama koje su to u?inile znali su to?no što treba ?initi i to ?ine cijeli dan. Oni su promijenili na?in opho?enja s u?enicima da bi im se približili osobno i u grupi, ili drugim rije?ima - povezali su se.
Ako ravnatelj ne predvodi put, ne?e ni biti važnijih promjena nabolje. Rije? predvodi je klju?na. Vo?a je netko koga pratite zato što to želite i zato što ?e vam njegovo vo?enje pomo?i u u?inkovitosti i zadovoljstvu u radu. On je klju? tog procesa.
Odabrali ste najteži posao koji ima veze s odnosima me?u ljudima. Ništa nije sli?no onome što morate u?initi da biste stvorili odnose potrebne za uspješno pou?avanje.

 



Pogledajte sve od autora: Glasser, William
Pogledajte sve od nakladnika: Alinea, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Humanističke znanosti / pedagogija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno