Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Strateški menadžment

Strateški menadžment

Autor: Thompson, A.A.; Strickland, A.J.; Gamble, J.E.
Šifra: 153-19-21
Izdavač: Mate, Zagreb
Godina izdanja: 2008

Puna knjižarska cijena: 631,00 kn

Naša cijena

400,00 kn

Vaša ušteda: 231,00 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 21,00 x 26,00 cm.
Opseg: 694 stranica.
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: kao nova.

Četrnaesto cjelovito izdanje.

STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU:
I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE
II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE


Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moderan udžbenik sastavljen od dva dijela. Prvi, teoretski dio donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Ovo je neizostavan udžbenik za sve kolegije menadžmenta.

Prvi dio: Koncepti i tehnike izrade i provedbe strategije


1. Što je strategija i zašto je ona važna?
2. Menadžerski proces izrade i provedbe strategije
3. Analiza vanjskog okruženja poduzeća
4. Vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije poduzeća
5. Pet generičkih konkurentskih strategija: Kojom se koristiti?
6. Izvan konkurentske strategije: Ostale važne strateške odluke
7. Nadmetanje na inozemnim tržištima
8. Prilagođavanje strategije specifičnoj situaciji u industriji i poduzeću
9. Diverzifikacija: Strategije upravljanja skupinom djelatnosti
10. Strategija, etika i društvena odgovornost
11. Stvaranje snažnih resursa i organizacijskih sposobnosti
12. Upravljanje unutarnjim operacijama: Akcije koje potiču bolju provedbu strategije
13. Organizacijska kultura i vodstvo - ključevi za učinkovitu stratešku provedbu

Svih 13 poglavlja marljivo su usklađena s najnovijim događanjima u teoriji i praksi strateškoga menadžmenta. Inkomponirani su najnoviji koraci u konceptualnim temeljima strateškoga menadžmenta, jasno su opisane promjene u poslovnim strategijama, operacijama vrijednosnih lanaca, radnim običajima, konkurentskim uvjetima i dr. Rasprave u poglavljima odražavaju sve veću važnost suradničkih partnerstva, stalno širenje brzih promjena na sve veći broj industrija i okruženje poduzeća te ne tako davno naglašene imperative povezivanja strategije i operativnih praksi s onime što je etički i društveno prihvatljivo.

Drugi dio: Slučajevi iz prakse u izradi i provedbi strategije

37 slučajeva ovog izdanja najaktualniji su i najbolji slučajevi do kojih su autori mogli doći. Kolekcija je prepuna primjera iz strategije na djelu te sadrži vrijedne pouke za sve čitatelje. Barem 23 slučaja uključuju vrlo ugledna poduzeća, proizvode, osobe za koje su većina čitatelja vjerojatno već čuli, poznaju ih iz osobnog iskustva,ili se s njima mogu lako poistovjetiti. Pomoću četiri slučaja dot-com poduzeća, uz još nekoliko drugih, studenti će dobiti uvid u osobite zahtijeve natjecanja u industrijskim okruženjima gdje su tehnološki napreci svakodnevna pojava, životni ciklusi proizvoda kratki, a konkurentska manevriranja među suparnicima burna. 16 je slučaja izvan SAD-a, globalno konkuretnim industrijama i/ili međukulturalnim situacijama. Ti slučajevi, zajedno s teoretkim sadržajem prvoga dijela, nude mnoštvo materijala za povezivanje teorije strateškog menadžmenta s globalizacijom svjetske ekonomije. 5 se slučajeva bavi strateškim problemima poduzeća u vlasništvu obitelji ili relevatno malih poslovnih poduhvata, a 22 se slučaja tiču javnih poduzeća. Uvjereni smo da će Vam ova kolekcija probuditi interes kod mnogih  čitatelja, biti izvanredno privlačna te nadasve poučna!


 



Pogledajte sve od autora: Thompson, A.A.; Strickland, A.J.; Gamble, J.E.
Pogledajte sve od nakladnika: Mate, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Novosti

Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno