€ 7,96 € 3,98 | 59,97 kn | 29,99 kn
Kobjoll, Klaus: Srdačnost kao roba
Autor:
Kobjoll, Klaus
Šifra: 125-23-81
Izdavač: Profil, Zagreb
Godina izdanja: 2009
Naša cijena
€ 6,30
€ 12,61
| 47,47 kn
95,01 kn
Opseg: 184 stranice.
Uvez: meki, plastificiran, s preklopom.
Stanje knjige: odlično.
Oduševljeni zaposlenici - tajna uspjeha najboljeg njemačkog poslodavca.
S poleđine knjige:
- Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
- Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
- Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
- Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima
Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici.
Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:
1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati
Pogledajte sve od autora:
Kobjoll, Klaus
Pogledajte sve od nakladnika: Profil, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija