Kobjoll, Klaus: Srdačnost kao roba

Autor: Kobjoll, Klaus
Šifra: 125-23-81
Izdavač: Profil, Zagreb
Godina izdanja: 2009

Naša cijena

€ 6,30
€ 12,61

| 47,47 kn
95,01 kn

Fiksni tečaj: 1 € = 7,53450 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 15,00 x 20,50 cm.
Opseg: 184 stranice.
Uvez: meki, plastificiran, s preklopom.
Stanje knjige: odlično.

Oduševljeni zaposlenici - tajna uspjeha najboljeg njemačkog poslodavca.

S poleđine knjige:

- Zašto je autentična srdačnost odlučujuća za kvalitetu usluge
- Individualnost - najveći neotkriveni izvor novih vrijednosti
- Gdje pronaći oduševljene zaposlenike i kako ih zadržati
- Kako uskladiti životne cikluse sektora, zaposlenika i tima

Ova će knjiga nadahnuti poduzetnike, menadžere i osobe na vodećim položajima i dati im vrijedne impulse. Klaus Kobjoll autentičan je u svojim izlaganjima, a autentična je i knjiga koju imate pred sobom. U njoj je riječ o oduševljavanju, kvaliteti usluga, vodstvu i orijentaciji na zaposlenike, jer preduvjet za visok stupanj usluge jesu oduševljeni zaposlenici.

Samo su dva načina za napredovanje i građenje karijere:
1. Osamostalit ćete se - to je uvijek moja preporuka
2. Radit ćete za poduzeće koje se razvija i u kojem se i vi možete razvijati


Pogledajte sve od autora: Kobjoll, Klaus
Pogledajte sve od nakladnika: Profil, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.