Jantsch, John: Selotejp marketing
Autor:
Jantsch, John
Šifra: 352-20-1
Izdavač: VBZ, Zagreb
Godina izdanja: 2013
Naša cijena
€ 5,97
€ 11,94
| 44,98 kn
89,96 kn
Opseg: 247 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: odlično.
Preuzeto:
Knjiga je namijenjena malim poduzetnicima koji često nisu sigurni kako oglašavati svoje poslovanje i proizvode te im može poslužiti kao uvod u marketinšku djelatnost. Osnove „selotejp“ marketing objašnjene su u prvom poglavlju, uz savjete kako pronaći idealnog klijenta, smisliti osnovnu marketinšku poruku i imidž, kako pokrenuti internetsku stranicu i prenijeti znanja na cijeli tim. U drugom poglavlju navedene su preporuke kako se selotejp marketing može pretvoriti u učinkovit sustav, koji će malim poduzetnicima donijeti stvarnu korist. Na kraju knjige nalazi se pogovor i završna riječ, dva dodatke te bilješka o autoru.
Pogledajte sve od autora:
Jantsch, John
Pogledajte sve od nakladnika: VBZ, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija