Jantsch, John: Selotejp marketing

Autor: Jantsch, John
Šifra: 352-20-1
Izdavač: VBZ, Zagreb
Godina izdanja: 2013

Naša cijena

€ 5,97
€ 11,94

| 44,98 kn
89,96 kn

Fiksni tečaj: 1 € = 7,53450 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 15,50 x 23,50 cm.
Opseg: 247 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: odlično.

Preuzeto:

Knjiga je namijenjena malim poduzetnicima koji često nisu sigurni kako oglašavati svoje poslovanje i proizvode te im može poslužiti kao uvod u marketinšku djelatnost. Osnove „selotejp“ marketing objašnjene su u prvom poglavlju, uz savjete kako pronaći idealnog klijenta, smisliti osnovnu marketinšku poruku i imidž, kako pokrenuti internetsku stranicu i prenijeti znanja na cijeli tim. U drugom poglavlju navedene su preporuke kako se selotejp marketing može pretvoriti u učinkovit sustav, koji će malim poduzetnicima donijeti stvarnu korist. Na kraju knjige nalazi se pogovor i završna riječ, dva dodatke te bilješka o autoru.


Pogledajte sve od autora: Jantsch, John
Pogledajte sve od nakladnika: VBZ, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.