Rocco, Fedor (glavni urednik): Rječnik marketinga
Autor:
Rocco, Fedor (glavni urednik)
Šifra: 2540-04-1
Izdavač: Masmedia, Zagreb
Godina izdanja: 1993
Puna knjižarska cijena: 200,00 kn | € 9,29
Naša cijena
70,00 kn
100,00 kn
| € 9,29
€ 13,27
Vaša ušteda: 130,00 kn | € 17,25
Dimenzije: 16,50 x 23,50 cm.
Opseg: 585 stranica.
Uvez: tvrdi.
"Rječnik marketinga", prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvremenog tržišnog gospodarstva. Ovaj specijalizirani rječnik enciklopedijskog karaktera djelo je 18 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka koji su na sažet, razumljiv i pregledan način obradili najznačajnije pojmove, izraze, kratice, procese i institucije s područja općeg marketinga, marketinškog informacijskog sustava, organizacije, distribucije i logistike, politike proizvoda, cijena, promocije, komunikacija, dizajna, psihotehnike, međunarodnog marketinga, kao i s područja koja su s njima blisko povezana. U "Rječniku marketinga" objašnjeno je oko 2.100 pojmova. Uz gotovo svaki hrvatski izraz dan je odgovarajući izraz, odnosno izrazi, na engleskom i njemačkom jeziku. Na kraju knjige dodan je poseban englesko-hrvatski i njemačko-hrvatski rječnik marketinškog nazivlja, svaki s više od 2.000 izraza.
Vrlo dobro očuvano!
Pogledajte sve od autora:
Rocco, Fedor (glavni urednik)
Pogledajte sve od nakladnika: Masmedia, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Rječnici / priručnici za učenje jezika / hrvatski