Heller, Robert (glavni urednik): Priručnik za menadžere
Autor:
Heller, Robert (glavni urednik)
Šifra: 234-20-11
Izdavač: Profil International, Zagreb
Godina izdanja: 2007
Opseg: 256 stranica.
Uvez: tvrdi, plastifiicrani.
Stanje knjige: odlično; dva lista djelomično otrgnuta (naslovna stranica i sadržaj).
Drugo izdanje.
Sadrži brojne dvobojne table i fotografije u boji.
O knjizi:
Nikada prije od menadžera se nisu očekivala tako opsežna i raznovrsna znanja. Još do nedavno menadžeri su se trebali baviti samo onim za što su se specijalizirali: financijama, marketingom, informacijskom tehnologijom, ljudskim potencijalima, i tako dalje. Teme izvan njihova područja trebali su poznavati drugi. Upravljanje je bilo podijeljeno na zasebne odjeljke - usprkos očiglednoj činjenici da ni jedan element nije mogao djelovati na zadovoljavajući način, a kamoli uspješno, bez suradnje s drugima.
Danas se na ovu odvojenost gleda kao na nešto umjetno, što samo sebi onemogućava uspjeh. Ako svaki proces mora početi od potrebe kupaca i završiti njihovim potpunim zadovoljstvom, svaki menadžer mora shvaćati načela i rad marketinga. Ako je "dodana vrijednost" još jedan imperativ, svaki menadžer mora shvaćati temeljne postavke financijskih mehanizama - stvaranje dobiti ili gubitka - koji tu vrijednost određuju. Ako se vrhunski rezultati postižu vrhunskim pokretanjem vrhunskih ljudi, svaki menadžer mora postati stručnjak za rukovanje i pomaganje "ljudskim potencijalima".
Pogledajte sve od autora:
Heller, Robert (glavni urednik)
Pogledajte sve od nakladnika: Profil International, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija