Ožanić, Marijan: Poslovna pisma
Autor:
Ožanić, Marijan
Šifra: 83-22-68
Izdavač: Tehnološki park Zagreb, Zagreb
Godina izdanja: 2001
Dimenzije: 15,50 x 23,50 cm.
Opseg: 205 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: vrlo dobro.
ili kako napisati učinkovito poslovno pismo koje će postići učinak koji očekujete.
Crteži: Milan Lekić.
O knjizi:
Poslovna pisma posebna su kategorija pisama, različita od osobnih, prijateljskih, obiteljskih ili ljubavnih. Od njih se razlikuju oblikom, stilom i namjenom te pravilima pisanja koja treba poštovati. Možemo reći da su poslovna pisma poslovni dokumenti kojima se prenosi određena poslovna poruka, koji predstavljaju poduzeće, stvaraju i razvijaju poslovne odnose te odnose s javnošću. Osim toga, to su dokumenti koji sadržavaju i ugovorne obveze.
Sve navedeno ističe važnost izgleda, stila i sadržaja poslovnih pisama, koja su često prvi korak u uspostavljanju poslovnih odnosa.
Poslovna su pisma dio kulture organizacije, poslovnog protokola i slike koju organizacija želi ostaviti u javnosti. Dobro, kratko, efektno i učinkovito poslovno pismo nije jednostavno napisati. Zato je korisno naučiti određena pravila i načine koji će nam olakšati posao. Treba naučiti vještinu pisanja, od pisanja adrese, oslovljavanja osoba kojima pismo upućujemo do završetka pisma. I, najvažnije, kako napisati razumljiv tekst koji prenosi željenu poruku i ostvaruje željeni rezultat.
Više pozornosti valja pridati kreiranju sadržaja poslovne poruke negoli formalnim pravilima, koja su, uostalom, u suvremenome poslovnom dopisivanju manje kruta.
O svemu tome moći ćete pročitati na stranicama ove knjige s mnogo primjera, uputa i ilustracija.
Knjiga je namijenjena svima koji uz pomoć pisama komuniciraju s poslovnim partnerima.
Opseg: 205 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: vrlo dobro.
ili kako napisati učinkovito poslovno pismo koje će postići učinak koji očekujete.
Crteži: Milan Lekić.
O knjizi:
Poslovna pisma posebna su kategorija pisama, različita od osobnih, prijateljskih, obiteljskih ili ljubavnih. Od njih se razlikuju oblikom, stilom i namjenom te pravilima pisanja koja treba poštovati. Možemo reći da su poslovna pisma poslovni dokumenti kojima se prenosi određena poslovna poruka, koji predstavljaju poduzeće, stvaraju i razvijaju poslovne odnose te odnose s javnošću. Osim toga, to su dokumenti koji sadržavaju i ugovorne obveze.
Sve navedeno ističe važnost izgleda, stila i sadržaja poslovnih pisama, koja su često prvi korak u uspostavljanju poslovnih odnosa.
Poslovna su pisma dio kulture organizacije, poslovnog protokola i slike koju organizacija želi ostaviti u javnosti. Dobro, kratko, efektno i učinkovito poslovno pismo nije jednostavno napisati. Zato je korisno naučiti određena pravila i načine koji će nam olakšati posao. Treba naučiti vještinu pisanja, od pisanja adrese, oslovljavanja osoba kojima pismo upućujemo do završetka pisma. I, najvažnije, kako napisati razumljiv tekst koji prenosi željenu poruku i ostvaruje željeni rezultat.
Više pozornosti valja pridati kreiranju sadržaja poslovne poruke negoli formalnim pravilima, koja su, uostalom, u suvremenome poslovnom dopisivanju manje kruta.
O svemu tome moći ćete pročitati na stranicama ove knjige s mnogo primjera, uputa i ilustracija.
Knjiga je namijenjena svima koji uz pomoć pisama komuniciraju s poslovnim partnerima.
Pogledajte sve od autora:
Ožanić, Marijan
Pogledajte sve od nakladnika: Tehnološki park Zagreb, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija