Početna Knjige Prirodne znanosti matematika Nogometna matematika i fizika

Nogometna matematika i fizika

Autor: Brückler, F. M.; Cicvarić, D.
Šifra: 374-19-1
Izdavač: Školska knjiga, Zagreb
Godina izdanja: 2008

Dimenzije: 16,00 X 21,00 cm.
Opseg: 106 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: odlično.

O knjizi:

Ljubiteljima nogometa ova će knjižica otkriti mnoge detalje o nogometu koje, vjerujemo, nisu znali. Približit će im znanstvenu stranu nogometa te im dati još pokoju ideju za drugačiji doživljaj omiljenog športa. Knjiga je namijenjena i onima koji nisu ljubitelji tog športa – možda otkrićem inteligentnih elemenata nogometa otkriju ljubav prema nogometu, matematici ili fizici.
Matematika i fizika nisu među najpopularnijim stvarima na svijetu. U usporedbi s nogometom, na suprotnome su kraju ljestvice popularnosti. Budući da nogomet u pozadini vrvi matematikom i zakonima fizike, može pomoći matematici i fizici. Popularnost nogometa može se vrlo jednostavno iskoristiti za popularizaciju matematike i fizike.
U matematici se nogomet može iskoristiti tijekom cijele osnovne i srednje škole: u aritmetici (zbrajanje i oduzimanje, brojenje, uspoređivanje brojeva itd.), u geometriji (nogometno igralište, lopta i sl.), kod grafova i diferencijalnog računa različitih funkcija (letovi lopte), u vjerojatnosti i statistici... U fizici na primjeru nogometa možemo promatrati tlak, gravitaciju, kosi, horizontalni i vertikalni hitac, trenje, aerodinamiku lopte i otpor zraka u njezinu letu, Newtonove zakone...

Pogledajte sve od autora: Brückler, F. M.; Cicvarić, D.
Pogledajte sve od nakladnika: Školska knjiga, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Prirodne znanosti / matematika

Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.