Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Najbolji marketinški alati za male poduzetnike

Najbolji marketinški alati za male poduzetnike

Autor: Goldstein, Beth
Šifra: 179-13-9
Izdavač: Algoritam, Zagreb
Godina izdanja: 2009

Puna knjižarska cijena: 148,99 kn

Naša cijena

110,00 kn

Vaša ušteda: 38,99 kn

Dodaj u košaricu

Što je lista želja?

Dimenzije: 18,50 x 23,50 cm.
Opseg: 324 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.

S korica:
Mnogi dobro zamišljeni poslovni planovi nikada nisu provedeni u djelo samo zato što poduzetnici nisu imali dovoljno pokretačke snage i motivacije. S druge strane, osrednji poslovni koncepti koje su provodili strastveni i predani pojedinci mnoge su kompanije doveli do uspjeha. Imati izvrsnu ideju jednostavno nije dovoljno. Uz to morate biti motivirani i energični te voljni uložiti malo znoja u provedbu. U suprotnom će vaš san, vrlo vjerojatno, neslavno završiti.
Povezanost marketinga i pružanja usluga kupcima sastavni je dio uspješnog poslovanja. Marketing funkcionira po principu komplicirane slagalice. Svaki dio sadrži informacije koje svoj smisao dobivaju tek kada sagledate gotov proizvod. Mnogi ljudi na spomen marketinga automatski pomisle na izradu oglasa, oglašavanje poštom ili na slanje spamova. Ovo je pogrešno shvaćanje marketinga i njegove uloge u uspješnosti poslovanja. Poznata poduzetnica i marketinška konzultantica Beth Goldstein u ovom će priručniku objasniti strategije neophodne za uspješno poduzetništvo. Ovaj priručnik ponudit će niz dragocjenih savjeta o ulozi marketinga u uspješnosti tvrtke, metodologiji i odgovornom pristupu poslovanju.

Knjiga kao nova!



Pogledajte sve od autora: Goldstein, Beth
Pogledajte sve od nakladnika: Algoritam, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Novosti

Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno