Moć uvjeravanja

Autor: Španjol Marković, Mirela
Šifra: 184-19-12
Izdavač: Profil International, Zagreb
Godina izdanja: 2008

Dimenzije: 14,50 x 20,50 cm.
Opseg: 255 stranica.
Uvez: meki, plastificirani; s preklopom.
Stanje knjige: odlično.

Priručnik za učenje retorike i javnog nastupa.

Govorništvo za menadžere (i one koji to žele postati).

Sa stražnje korice:
Govorništvo je najučinkovitiji alat komunikacije koji se, srećom, može steći i trajno usavršavati. O tome kako, govori ova knjiga. Spretnošću predavača praktičara autorica čitatelje vješto vodi željenome cilju. Od temeljnih pravila, kao što su pomna priprema, analiza auditorija, do mnogih jednostavnih i pristupačnih tehnika nadahnutih primjerima iz svakodnevnoga korporativnog, političkog i javnog života. Koristan priručnik za sve razine menadžmenta, osobito iz sektora prodaje, marketinga i odnosa s javnošću.
Tijekom stoljeća, civilizacijski napredak, inovacije i tehnološka dostignuća omogućavali su nam da razvijamo načine komuniciranja. Međutim, jedno je od antike do danas ostalo isto - umijeće lijepog, svrhovitog i uvjerljivog govora. Zato je ova knjiga ne samo preporučeno već i obvezatno štivo svakom komunikatoru s vizijom.


Pogledajte sve od autora: Španjol Marković, Mirela
Pogledajte sve od nakladnika: Profil International, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno