Globočnik, Martina: Ljudi iz televizora
Autor:
Globočnik, Martina
Šifra: 182-23-42
Izdavač: Što čitaš?, Zagreb
Godina izdanja: 2004
Dimenzije: 12,50 x 18,50 cm.
Opseg: 108 stranica.
Uvez: meki.
Stanje knjige: odlično.
Ljudi iz televizora su nepretenciozna zbirka razmišljanja o utjecaju masmedija na gledatelje i društveni život u cjelini, kao i propitivanja mogućnosti korištenja televizije i socijalno angažiranog dokumentarnog filma kao sredstva društvene promjene. Autorica se uprvom dijelu knjige bavi utjecajem masovnih medija i "utvrđujući" stanje daje dobar uvod za drugi dio knjige koji je izrazito praktičan. Bilo da ste aktivist i želite znati kako se odnositi s medijima, bilo da ste novinar i želite znati kako raditi s aktivistima, ili ste aktivist i novinar, a želite prezentirati svoju priču, ovdje ćete pronaći mnoge praktične savjete, sugestije, iskustva i različite mogućnosti medijsko-aktivističkog rada.
Knjiga je pisana jednostavnim znanstveno-populanim jezikom i zamišljeni su kao priručnik u razmišljanju i djelovanju svima koji osjećaju da reklamne poruke i isprazni filmski hitovi nisu jedino za što su stvoreni masmediji, taj neizostavni čimbenik suvremene kulture i vremena u kojem živimo.
Iz sadržaja:
Svijet ljudi iz televizora (naša pseudookolina)
Kontrola nad svijetom ljudi iz televizora
Preoblikovanje svijeta ljudi iz televizora
Drugačiji ljudi iz televizora (mogućnosti i perspektive medijskog aktivizma)
Načini korištenja masmedija na druge načine
TV forme
Aktivistički dokumentarni film i njegova izrada
Opseg: 108 stranica.
Uvez: meki.
Stanje knjige: odlično.
Ljudi iz televizora su nepretenciozna zbirka razmišljanja o utjecaju masmedija na gledatelje i društveni život u cjelini, kao i propitivanja mogućnosti korištenja televizije i socijalno angažiranog dokumentarnog filma kao sredstva društvene promjene. Autorica se uprvom dijelu knjige bavi utjecajem masovnih medija i "utvrđujući" stanje daje dobar uvod za drugi dio knjige koji je izrazito praktičan. Bilo da ste aktivist i želite znati kako se odnositi s medijima, bilo da ste novinar i želite znati kako raditi s aktivistima, ili ste aktivist i novinar, a želite prezentirati svoju priču, ovdje ćete pronaći mnoge praktične savjete, sugestije, iskustva i različite mogućnosti medijsko-aktivističkog rada.
Knjiga je pisana jednostavnim znanstveno-populanim jezikom i zamišljeni su kao priručnik u razmišljanju i djelovanju svima koji osjećaju da reklamne poruke i isprazni filmski hitovi nisu jedino za što su stvoreni masmediji, taj neizostavni čimbenik suvremene kulture i vremena u kojem živimo.
Iz sadržaja:
Pogledajte sve od autora:
Globočnik, Martina
Pogledajte sve od nakladnika: Što čitaš?, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Humanističke znanosti / sociologija / antropologija