Previšić, J.et al.: Osnove međunarodnog marketinga
Autor:
Previšić, J.et al.
Šifra: 1271-17-1
Izdavač: Školska knjiga, Zagreb
Godina izdanja: 2012
Puna knjižarska cijena: € 169,00
Naša cijena
€ 6,63
€ 13,27
Vaša ušteda: € 162,37
Opseg: 318 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: neznatno oštećenje hrpta i korica, inače kao nova.
Autori: Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka.
O knjizi:
Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima iposlovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet.
Iz sadržaja:
- Priroda međunarodnog marketinga
- Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
- Ekonomsko okruženje
- Političko okruženje
- Zakonodavno okruženje
- Kulturno okruženje
- Istraživanje stranih tržišta
- Proizvodi
- Usluge
- Cijene
- Međunarodna marketinška distribucija
- Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
- Odnosi s javnošću
Pogledajte sve od autora:
Previšić, J.et al.
Pogledajte sve od nakladnika: Školska knjiga, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija