Lamza-Posavec, Vesna: Javno mnijenje: teorije i istraživanje

Autor: Lamza-Posavec, Vesna
Šifra: 1285-17-81
Izdavač: Alinea, Zagreb
Godina izdanja: 1995

Dimenzije: 16,00 x 23,00 cm.
Opseg: 214 stranica.
Uvez: meki, plastificirani.
Stanje knjige: odlično.

Biblioteka Komunikologija. II. kolo, 6. knjiga.

Sadržaj:

- Predgovor
- Prvi dio: teorijske odrednice javnoga mnijenja
- Drugi dio: javno mnijenje kao predmet empirijskih istraživanja
- Treći dio: analiza valjanosti istraživanja javnoga mnijenja u Hrvatskoj
- Literatura
- Prilozi


Preuzeto sa stranice izdavača:

Knjiga je podijeljena u tri dijela. U prvome se raspravljaju teorijske odrednice pojma javno mnijenje, u drugome se javno mnijenje razmatra kao predmet empirijskih istraživanja, a u trećemu se analizira valjanost istraživanja javnog mnijenja u Hrvatskoj. Na kraju se, osim bogate literature s toga područja, donose Preporuke za istraživanje valjanosti.



Pogledajte sve od autora: Lamza-Posavec, Vesna
Pogledajte sve od nakladnika: Alinea, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / novinarstvo / politologija / diplomacija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno