Početna Knjige Književnost Znanost o književnosti lingvistika Jamči se za uspjeh kao i za neštetnost

Jamči se za uspjeh kao i za neštetnost

Autor: Bertoša, Mislava
Šifra: 922-19-22
Izdavač: Srednja Europa, Zagreb
Godina izdanja: 2008

Dimenzije: 17,50 x 24,00 cm.
Opseg: 338 stranica.
Uvez: tvrdi, plastificiran.
Stanje knjige: vrlo dobro.

O reklamnome diskursu iz sociosemiološke prespektive.

Mislava Bertoša ovom svojom knjigom zalazi u područja koja su u Hrvatskoj posve nova ili su tek bila dotaknuta u dosadašnjim znanstve nim istraživanjima - u područje semiologije reklame. Reklamni diskurs i njegove sociosemiološke determinante i posljedice obrađuju se na primjeru jedne multikulturalne, višejezič ne i socijalno kompleksne zajednice - Istre, koja se razvijala unutar goleme i složene Austro-Ugarske Monarhije, i to na prijelazu iz XIX. u XX. stoljeće, u vremenu u kojem se reklame ukazuju kao sve značajniji faktor oblikovanja kolektivnih i individualnih iskustava.

Knjiga najprije sistematski uvodi u semiološku analizu teorijske pristupe i metodo loške postupke preuzete - ali u vlastitoj reinterpretaciji i kombinirajući instrumen te različitih autora - iz suvremene talijanske sociosemiologije, koja je ukorijenjena u osnovi u kompleksnoj Greimasovoj semiološkoj teoriji, koja je i sama, posebno u svojem praktičnom i primijenjenom aspektu, također kod nas slabo prisutna izvan domene semiologije literature. Zatim, autorica se na primjeru specifičnog i vremenski i prostorno ograničenog korpusa bavi semiologijom reklame, koja je - usprkos uzmahu samih procesa reklamiranja, pa i teorija koje ih objašnjavaju u njihovim sociološkim, ekonomskim, komunikacijskim i drugim aspektima -još uvijek u Hrvatskoj gotovo nepoznata disciplina.


Pogledajte sve od autora: Bertoša, Mislava
Pogledajte sve od nakladnika: Srednja Europa, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Književnost / Znanost o književnosti / lingvistika


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno