Collins, Jim: Good to great

Autor: Collins, Jim
Šifra: 23-22-54
Izdavač: Random House, New York
Godina izdanja: 2001

Dimenzije: 17,00 x 24,00 cm.
Opseg: 300 stranica.
Uvez: tvrdi, kartonski s plastificiranim zaštitnim ovitkom.
Stanje knjige: odlično.


Why some companies make the leap... and others don't.

Description:
To find the keys to greatness, Collins's 21-person research team read and coded 6,000 articles, generated more than 2,000 pages of interview transcripts and created 384 megabytes of computer data in a five-year project. The findings will surprise many readers and, quite frankly, upset others.


Pogledajte sve od autora: Collins, Jim
Pogledajte sve od nakladnika: Random House, New York
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.