Država kao brend

Autor: Skoko, Božo
Šifra: 228-17-17
Izdavač: Matica Hrvatska, Zagreb
Godina izdanja: 2009

Dimenzije: 17,00 x 24,00 cm.
Opseg: 249 stranica.
Uvez: tvrdi, platneni; sa zaštitnim ovitkom.
Stanje knjige: odlično.

O autoru:

Politolog Božo Skoko (Ljubuški, 1976) među prvim je hrvatskim znanstvenicima koji su započeli sa sustavnim proučavanjima imidža države u međunarodnim odnosima te upravljanja identitetom i imidžem gradova i regija. Radi kao docent na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu

Sa stranice nakladnika:

Što je zapravo brendiranje i upravljanje nacionalnim identiteom i imidžem, kako su brendiranje i uspješna komunikacija, primjerice odnosi s javnošću, postali primarnom vještinom 21. stoljeća na političkom, gospodarskom, diplomatskom, znanstvenom, sportskom i kulturnom planu te što je na tom području učinila Hrvatska, teme su pionirske studije otisnute u ovom udžbeniku, prvoj hrvatskoj teoretskoj knjizi o fenomenu brendiranja.


Pogledajte sve od autora: Skoko, Božo
Pogledajte sve od nakladnika: Matica Hrvatska, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / novinarstvo / politologija / diplomacija


Novosti

Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno