Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Cool generacija: nova poslovna filozofija

Cool generacija: nova poslovna filozofija

Autor: Lammiman, J.; Syrett, M.
Šifra: 17-19-2
Izdavač: Naklada Ljevak, Zagreb
Godina izdanja: 2005

Dimenzije: 14,00 x 21,00 cm.
Opseg: 286 stranica.
Uvez: meki, plastifiicrani; s preklopom.
Stanje knjige: odlično; neznatno oštećena zadnja stranica.

Autori: Jean Lammiman i Michael Syrett.

O knjizi:

Knjiga se bavi kulturom života generacije rođene 80-tih godina 20. stoljeća. Zovu ih GeneracijaY ili Milenijanci. Po stavovima, jeziku, ikonografiji, sustavu vrijednosti i načinu razmišljanja bitno se razlikuju od svih dosadašnjih generacija. Oni su neovisni, drukčije razmišljaju, poduzetni su i žude za prilikama koje su im draže od novca i sigurnosti. Autori ukazuju na nužne promjene u međugeneracijskim odnosima ali i promjene poslovnih strategija u svijetu poduzetništva želi li se iskoristiti kreativni potencijal Cool-generacije. U prvom djelu knjige na temelju intervjua i studija dana je skica za portret Milenijanaca, dok se u drugom razmatra Cool-generacija u odnosu prema menadžmentu i novim poslovnim strategijama. Knjiga sadrži opsežnu bibliografiju o temi i pogovor Velimira Sriće.


Pogledajte sve od autora: Lammiman, J.; Syrett, M.
Pogledajte sve od nakladnika: Naklada Ljevak, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno