Početna Knjige Društvene znanosti ekonomija Benchmarking u strategiji marketinga

Renko, Nataša et al.: Benchmarking u strategiji marketinga

Autor: Renko, Nataša et al.
Šifra: 137-23-46
Izdavač: Mate, Zagreb
Godina izdanja: 1999

Dimenzije: 20,00 x 24,00cm.
Opseg: 293 stranice.
Uvez: meki, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.

Autori: Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić.

Biblioteka Gospodarska misao.

Preuzeto:

Pojam "benchmarking" preuzet je iz građevinske terminologije u kojoj označava spravu za određivanje odnosnih visina različitih točaka zemljine površine (niveliranje). Danas se više upotrebljava u poslovnoj terminologiji i znači otprilike (nema hrvatskog prijevoda riječi) glavni broj ili pokazatelj koji je važan i može se koristiti u komparativne svrhe, odnosno, pronalaženje i primjenu najboljih poslovnih rješenja. Knjiga je pisana prvenstveno za potrebe studija marketinga ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.


Pogledajte sve od autora: Renko, Nataša et al.
Pogledajte sve od nakladnika: Mate, Zagreb
Pogledajte sve iz područja: Društvene znanosti / ekonomija


Česta pitanja

Pogledaj sva česta pitanja

Posljednje kupljeno

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.