€ 26,54 € 17,78 | 199,97 kn | 133,96 kn
Renko, Nataša et al.: Benchmarking u strategiji marketinga
Autor:
Renko, Nataša et al.
Šifra: 137-23-46
Izdavač: Mate, Zagreb
Godina izdanja: 1999
Naša cijena
€ 5,33
€ 7,96
| 40,16 kn
59,97 kn
Opseg: 293 stranice.
Uvez: meki, plastificiran.
Stanje knjige: odlično.
Autori: Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić.
Biblioteka Gospodarska misao.
Preuzeto:
Pojam "benchmarking" preuzet je iz građevinske terminologije u kojoj označava spravu za određivanje odnosnih visina različitih točaka zemljine površine (niveliranje). Danas se više upotrebljava u poslovnoj terminologiji i znači otprilike (nema hrvatskog prijevoda riječi) glavni broj ili pokazatelj koji je važan i može se koristiti u komparativne svrhe, odnosno, pronalaženje i primjenu najboljih poslovnih rješenja. Knjiga je pisana prvenstveno za potrebe studija marketinga ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.
Pogledajte sve od autora:
Renko, Nataša et al.
Pogledajte sve od nakladnika: Mate, Zagreb
Pogledajte sve iz područja:
Društvene znanosti / ekonomija